אמנת השירות שלנו

לקוח נכבד,
חשוב שתדע מהם עקרונות השירות שבהם ניחותא דוגלת -
לניחותא אין לקוח אחד שאינו מרוצה.
אנו מטפלים בכל בקשה שמתקבלת באופן מיידי ובצורה מקיפה.
אנו דוגלים בהגינות ויושר מול כל לקוחותינו.
שביעות רצונו של הלקוח היא מעל הכל.
מטרתנו היא להעניק שלווה ורוגע, ערך מוסף, ונוחות למי שרוכש את מוצרינו, ובמחיר הוגן.
לקוחותינו נהנים מיחס משפחתי וחברי בכל בקשה או שאלה לפני הרכישה, בזמן הרכישה ואחרי הרכישה.
 
אחריות 
בניחותא אנו אחראים על כל מוצרינו ומבטיחים שהמוצר שרכשת יראה בדיוק כמו באתר ולא בערך.
אנו אחראים על טיב המוצר ועל הנאתך ממנו יחד.
אנו מבטיחים שהמוצר יהיה מושלם וללא דופי, כאשר מורכב בבית הלקוח.

תנאי אחריות -
על כל מוצרי העץ של ניחותא אחריות של שנה מיום הקניה.
האחריות אינה תקפה על שברים שנגרמו כתוצאה משימוש לא נכון במוצר או הרכבה לקויה,
שלא בהתאם להוראות ההרכבה של המוצר.
אין אחריות על מוצרי הטקסטיל.

ניחותא מחויבת לכללי אמון הציבור
המשקפים סטנדרט גבוה של אמת
והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות מידע,
שירות נאות ואחריות למוצר,
הגינות בעריכת חוזים ובקיומם, שמירה
על פרטיות וכיבוד החוק 

תנאי ביטול עסקה ברכישה באתר -
  1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
  2. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.
  3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה,
    כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם,
    המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
  4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה,
    לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
  5. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  6. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  7. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים או מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
צוות ניחותא,
תמיד לשירותך, ותמיד עם חיוך, כי אנחנו אוהבים כסאות נדנדה ונהנים למכור אותם..